Kongen og jeg (1956) Klassisk Film

Film Fuld Længde Kongen og jeg i HD-format. Gode Film Kongen og jeg i høj kvalitetskvalitet. Nye Biografer Kongen og jeg i 1080P HD-DVD kvalitet. Film Best Kongen og jeg i bedste kvalitet. Se Online Kongen og jeg i PSP Mini-DVD kvalitet.


Du får en fuld beskrivelse af Kongen og jeg nedenfor:
  • Original titel : The King and I
  • Film titel : Kongen og jeg
  • År for film : 1956
  • Genrer af film : Drama, Musik, Romantik,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1956-06-29
  • Virksomheder af film : Twentieth Century Fox Film Corporation,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : Italiano, English, ภาษาไทย,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.3
  • Youtube ID film : HvbZNxZFn-g
  • Oversættelse af film : DA,DE,EL,EN,ES,FR,HE,IT,KO,PT,PT,SV,TR,ZH,
  • Aktører film :Geoffrey Toone (Sir Edward Ramsay), Martin Benson (Kralahome), Deborah Kerr (Anna Leonowens), Rex Thompson (Louis Leonowens), Rita Moreno (Tuptim), Yul Brynner (King Mongkut of Siam), Terry Saunders (Lady Thiang), Alan Mowbray (Sir John Hay), Patrick Adiarte (Prince Chulalongkorn), Carlos Rivas (Lun Tha), Charles Irwin (Capt. Orton (uncredited))

0049408

Kongen og jeg er den mest godt lide film udskilt af Twentieth Century Fox Film Corporation, følger en beskrivelse af filmen er "I midten af 1869'erne ankommer den unge enke, Anna Leonowens til Siam, hvor hun skal lære kongens mange børn om den moderne verden i vesten. I starten kolliderer hendes selvstændige og stædige væsen med kongens egenrådige og gammeldags omgangsform, men som tiden går, lærer de to ikke alene at forstå. men også at respektere hinanden.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og største bedste skuespillere.

Hvis du vælger at forsøge at jage efter Film efter titel Kongen og jeg, du er på den passende websted. Her kan du forvent gratis eller downloade det fra din egen mobilenhed ved at klikke på download-knappen. Du kan endda ur et utroligt antal nyeste filmtitler som gave ved at registrere som værende medlem. Du udelukkende tager to minutter Tilmelding tag glæde i millioner af nyeste film billig

... Film Populær Kongen og jeg i high definition format 720p ....




Set Decoration : Paul S. Fox, Art Direction : John DeCuir, Hairstylist : Helen Turpin, Makeup Artist : Ben Nye, Original Music Composer : Richard Rodgers, Screenplay : Ernest Lehman, Assistant Director : Eli Dunn, Art Direction : Lyle R. Wheeler, Novel : Margaret Landon, Set Decoration : Walter M. Scott, Editor : Robert L. Simpson, Executive Producer : Darryl F. Zanuck, Musical : Oscar Hammerstein II, Producer : Charles Brackett, Director : Walter Lang, Costume Design : Irene Sharaff, Director of Photography : Leon Shamroy
Sikker, nu du kan se film involverer Kongen og jeg helt længde og tilegne den forbindelse til dette film Kongen og jeg i DVD-Rip kvalitet.


Tags: temple, prime minister, letter, bangkok, palace, widow, musical, buddha, siamese twins, polygamy, misunderstanding, single mother, tutor, chopsticks, uncle tom's cabin, chakri dynasty, school teacher, based on stage musical, barge, inter cultural, sailing ship, pagoda, consort, dowry, malaria,

0 comments:

Post a Comment