I min datters navn (2016) Film Watch

Film På Xbox I min datters navn Med Danske Undertekster. Film På Tv2 I min datters navn i HD 1080p kvalitet. Film På Netflix I min datters navn i PSP Mini-DVD kvalitet. Film Fantastiske I min datters navn i X-Ray Format kvalitet. Film På Tv I min datters navn i top kvalitet.


Du kan opdage en omfattende beskrivelse af I min datters navn nedenfor:
  • Original titel : Au nom de ma fille
  • Film titel : I min datters navn
  • År for film : 2016
  • Genrer af film : Drama,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2016-03-16
  • Virksomheder af film : LGM Productions,
  • Landene i film : France,
  • Sprog af film : Français,
  • Varighed film : 87 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.3
  • Youtube ID film : 9yfTEjo5n90
  • Oversættelse af film : CS,DA,DE,EN,FR,IT,PL,
  • Aktører film :Loïc Risser (Policier), Antoine Milhaud (Pierre (12 ans)), Geoffroy Boutan (Directeur affaires criminelles), Christelle Cornil (Cécile), Fred Personne (Le père d'André), Patrick Hauthier (Adjoint affaires criminelles), Marie Vernalde (La greffière), Catherine Davenier (Juge d'instruction), Jean-Pol Brissart (Médecin légiste), Wolfgang Pissors (Médecin allemand), Emma Drogunova (Eva), Emma Besson (Kalinka à 14 ans), Alain Beigel (L'huissier de justice), Véronique Dossetto (Secrétaire), Lila-Rose Gilberti (Kalinka à 6 ans), Sebastian Koch (Le docteur Dieter Krombach), Jürgen Zwingel (L'avocat allemand), Timéo Bolland (Pierre (4 ans)), Florence d'Azémar (Juge d'instruction), Daniel Auteuil (André Bamberski), Guillaume Briat (L'avocat général), Christian Kmiotek (Robert), Nicolas Planchais (Boris), Jan Oliver Schroeder (L'avocat tribunal), Luc Gentil (Le producreur général), Serge Feuillard (Maître Gibault), Johannes Oliver Hamm (Policier Scheidegg), Michel Gomes (L'entrepreneur), Thérèse Roussel (La mère d'André), Fritz Hammer (Préseident tribunal Kempten), Stanislas Stanic (Juge d'instruction), Anne-Cécile Crapie (Secrétaire), Natalie Beder (Assistante Bamberski), Valérie Even (Juge d'instruction), Marie-Josée Croze (Dany), Patrick Zimmermann (Le président du tribunal de Paris), Tom Hudson (Pierre (20 ans))

4228810

I min datters navn er den billige film fremstillet af LGM Productions, sammen med beskrivelse af filmen er "André Bamberski modtager den frygtelige besked, at hans 14-årige datter er død på sin ferie hos sin mor og stedfar i Tyskland. Han meddeles, at datterens død var en ulykke, men Bamberski er overbevist om, at det ikke forholder sig sådan og går i gang med at undersøge sagen, der ender med at blive en årelang kamp for retfærdighed.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og bedste bedste skuespillere.

Hvis du du kan søge efter Film efter titel I min datters navn, du har det godt den passende websted. Her kan du pas på gratis eller downloade det off of your mobilenhed ved at klikke på download-knappen. Du kan lige så godt ur scorer nyeste filmtitler billig ved at registrere for at være medlem. Du grundlæggende tager 2 minutter Tilmelding tag glæde i talrige nyeste film uden omkostninger

... Se Fuld film I min datters navn i Blu-Ray 1080P kvalitet 1080p ....




Director of Photography : Renaud Chassaing, Director : Vincent Garenq, Producer : Jean-Baptiste Dupont, Producer : Cyril Colbeau-Justin, Screenplay : Julien Rappeneau, Producer : Hugo Bergson-Vuillaume, Screenplay : Vincent Garenq, Original Music Composer : Nicolas Errèra
Ja, nu du kan se film af I min datters navn helt længde og tilegne den hyperlink til dette flick I min datters navn i bedste se videoformat.


Tags:

0 comments:

Post a Comment