孔子 (2010) Film Net

Film På Xbox 孔子 i bedste se videoformat. Spil Film 孔子 Blue Ray Format. Film På Netflix 孔子 i høj kvalitetskvalitet. Film På Tv 孔子 i HD Video. Film På Viaplay 孔子 i Blu-Ray 1080P kvalitet.


Du vil bemærke en fuldende beskrivelse af 孔子 nedenfor:
  • Original titel : 孔子
  • Film titel : 孔子
  • År for film : 2010
  • Genrer af film : Drama, Historie ,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2010-02-11
  • Virksomheder af film : Beijing Film Studio,
  • Landene i film : China,
  • Sprog af film : 普通话,
  • Varighed film : Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 5.4
  • Youtube ID film : 1BWVLwsC71o
  • Oversættelse af film : BG,CA,DE,EL,EN,ES,FR,HU,IT,KO,PL,PT,PT,RU,SV,TH,ZH,
  • Aktører film :Chow Yun-fat (Confucius), Chen Ran (Confucius' daughter), Zhou Xun (Nan Zi), Qiao Zhenyu (Kong Li), Ren Quan (Yan Hui), Zhang Kai-Li (Qi Guanshi), Yao Lu (Lu Jun), Xu Huan-Shan (Lao Zi), Chen Jianbin (Ji Sunsi), Wang Ban (Shu Sunwu), Lu Yi (Ji Sunfei)

1397498

孔子 er den billige film skabt af Beijing Film Studio, ved hjælp af en beskrivelse af filmen er "". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og bedste bedste skuespillere.

Tænkte jeg første se denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg foretrækker denne specifikke idé eller ikke. Efter at have set det Jeg vil bare bruge at tale om måske jeg virkelig værdsætte. Jeg anbefaler stærkt denne film for folk der typen genre Drama, Historie , . Måske ur det som gave simpelthen ved klikke en knap og tilmeld, måske vil ur et utroligt antal nyeste filmtitler uden omkostninger.

... Film På Blockbuster 孔子 i høj kvalitet video 720p ....




Writer : Chan Hon, Line Producer : Max Wang, Writer : He Yanjiang, Writer : Jiang Qitao, Director : Hu Mei, Writer : Hu Mei
Ja, nu du kan se film forbundet med 孔子 fuldt længde og tilegne den forbindelse til dette movie 孔子 i high definition format.


Tags: historical figure, woman director,

0 comments:

Post a Comment