Getúlio (2014) Film På 6 Bogstaver

Stor Biograf Getúlio i høj kvalitetskvalitet. Film Biografer Getúlio i DVD-Rip kvalitet. Film På Charlie Getúlio i HD kvalitet. Film På Iphone Getúlio i high definition format. Film På Xbox Getúlio i Blu-Ray 1080P kvalitet.


Du vil opdage en fuldende beskrivelse af Getúlio nedenfor:
  • Original titel : Getúlio
  • Film titel : Getúlio
  • År for film : 2014
  • Genrer af film : Drama,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2014-05-01
  • Virksomheder af film : Copacabana Filmes, Midas Filmes, Globo Filmes,
  • Landene i film : Brazil,
  • Sprog af film : Português,
  • Varighed film : Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.7
  • Youtube ID film :
  • Oversættelse af film : EN,ES,PT,PT,
  • Cast af film :Silvio Matos (General Carneiro de Menezes), Daniel Dantas (Afonso Arinos), Clarisse Abujamra (Darcy Vargas), Marcelo Médici (Lutero Vargas), Murilo Grossi (Major Fitipaldi), Fernando Luís (Benjamin Vargas), Tony Ramos (Getúlio Vargas), Drica Moraes (Alzira Vargas), Leonardo Medeiros (General Caiado), Adriano Garib (General Zenóbio da Costa), Alexandre Borges (Carlos Lacerda), Michel Bercovitch (Tancredo Neves), Thiago Justino (Gregório Fortunato)

3046062

Getúlio er det bedste film tilvejebragt af Copacabana Filmes, Midas Filmes, Globo Filmes, arbejder med en beskrivelse af filmen er "". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste øreforstyrrende lydkvalitet og største bedste skuespillere.

Mens jeg første læse om denne film er jeg ikke helt sikker i tilfælde jeg som idé eller nej. Efter at have set det Jeg har at formidle hvor jeg virkelig gerne. Jeg anbefaler stærkt denne film for dem der elsker genre Drama, . Som muligt ur det billig simpelthen klikke indsende og tilmeld, måske vil ur et enormt antal nyeste filmtitler bedste deal.

... Film På Kanten Getúlio Med Danske Undertekster 720p ....




Music : Federico Jusid, Director : João Jardim, Editor : Joana Ventura, Writer : George Moura, Sound Designer : Branko Neskov, Director of Photography : Walter Carvalho
Selvfølgelig, nu du kan se film hensyn Getúlio fuldt længde og tilegne den hyperlink til dette flick Getúlio i top kvalitet.


Tags: brazilian, politics,

0 comments:

Post a Comment