巴尔扎克与小裁缝 (2002) Film Biografpremiere

Nye Biografer 巴尔扎克与小裁缝 i høj kvalitet video. Film På Youtube 巴尔扎克与小裁缝 i HD Video. Komplet film 巴尔扎克与小裁缝 i høj kvalitetskvalitet. Gode Film 巴尔扎克与小裁缝 i høj kvalitet. Film Nordisk 巴尔扎克与小裁缝 i high definition format.


Bliver klar en fuldende beskrivelse af 巴尔扎克与小裁缝 nedenfor:
  • Original titel : 巴尔扎克与小裁缝
  • Film titel : 巴尔扎克与小裁缝
  • År for film : 2002
  • Genrer af film : Drama, Udenlandsk,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2002-10-09
  • Virksomheder af film : Les Films de la Suane, Le Film,
  • Landene i film : China, France,
  • Sprog af film : 普通话,
  • Varighed film : Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.9
  • Youtube ID film :
  • Oversættelse af film : DE,EN,ES,FR,IT,JA,NL,PL,ZH,
  • Aktører film :Chen Kun (Luo), Liu Ye (Dai), Shuangbao Wang (), Zhou Xun (La petite tailleuse chinoise), Xu Zu (le vieux tailleur)

0291032

巴尔扎克与小裁缝 er en bedre film produceret af Les Films de la Suane, Le Film, som indeholder en beskrivelse af filmen er "". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og bedste bedste skuespillere.

Tænkte jeg første fandt ud af om denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg ligner idé eller nej. Efter at have set det Jeg har at tale om hvor jeg virkelig værdsætte. Jeg anbefaler stærkt denne film for de mennesker der nyd genre Drama, Udenlandsk, . Du kan sikkert ur det sammenlign priser bare klikke indsende og tilmeld, du har mulighed for at ur flere nyeste filmtitler for adgangsafgift.

... Film Fuld Længde 巴尔扎克与小裁缝 i HD 1080p kvalitet 720p ....




Director of Photography : Jean-Marie Dreujou, Screenplay : Sijie Dai, Director : Sijie Dai, Novel : Sijie Dai, Production Design : Nadine Perront
Selvfølgelig, nu du kan se film af 巴尔扎克与小裁缝 100% længde og find den hyperlink til dette video 巴尔扎克与小裁缝 i bedste kvalitet.


Tags: china, 1970s, love of one's life, cultural revolution, balzac, dressmaker,

0 comments:

Post a Comment