Mit Afrika (1985) Film På Kanal

Film På Vej Mit Afrika i høj kvalitet video. Play Streaming Mit Afrika i X-Ray Format kvalitet. Film Biografer Mit Afrika Blue Ray Format. Film På Charlie Mit Afrika i high definition format. Se Online Mit Afrika i Top Video Format.


du kan handle for Fuldende beskrivelse af Mit Afrika nedenfor:
  • Original titel : Out of Africa
  • Film titel : Mit Afrika
  • År for film : 1985
  • Genrer af film : Drama,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1985-12-20
  • Virksomheder af film : Universal Pictures, Mirage Entertainment,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English, Kiswahili,
  • Varighed film : 150 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7
  • Youtube ID film : CbVTzvvvtQ8
  • Oversættelse af film : CS,DA,DE,EL,EN,ES,FI,FR,HE,HU,IT,KO,NL,PL,PT,PT,RO,RU,SR,TR,ZH,ZH,
  • Cast af film :Rachel Kempson (Lady Belfield), Klaus Maria Brandauer (Baron Bror Blixen/Baron Hans Blixen), Iman (Mariammo), Shane Rimmer (Belknap, Stephen Kinyanjui (Kinanjui), Michael Kitchen (Berkeley Cole), Job Seda (Kanuthia), Malick Bowens (Farah), Meryl Streep (Karen Christence Dinesen Blixen), Joseph Thiaka (Kamante), Robert Redford (Denys George Finch Hatton), Leslie Phillips (Sir Joseph), Graham Crowden (Lord Belfield), Mohammed Umar (Ismail), Michael Gough (Lord Delamere), Mike Bugara (Juma), Suzanna Hamilton (Felicity), farm manager)

0089755

Mit Afrika er den største film skabt af Universal Pictures, Mirage Entertainment, sammen med en beskrivelse af filmen er "Livet er ikke nemt for Isak Dinesen på en afrikansk farm i 1914. Et fornuftægteskab har givet hende en mand, der drikker og svigrer. Og hun er forelsket i den hvide jæger Denys, der ikke er meget for forpligtigende forhold. Samtidig skal plantagen passes og livet leves under primitive forhold. Det kræver sin kvinde med mere end bare ben i næsen.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og bedste bedste skuespillere.

Du er i øjeblikket ur : Mit Afrika fra Universal Pictures, Mirage Entertainment, i høj kvalitet video forstå det virkelig nødt til at være udgivet som en del af din land. top filmudlejning favoritter øjeblikkeligt film, i skub af en switch! Have ubegrænset antal af båndbredde og indhold til at streame, ur at arbejde, når du har brug for!

... Film Titler Mit Afrika i HD-format 1080p ....




Costume Design : Milena Canonero, Production Design : Stephen B. Grimes, Editor : Pembroke J. Herring, Editor : William Steinkamp, Novel : Karen Blixen, Editor : Sheldon Kahn, Director : Sydney Pollack, Novel : Judith Thurman, Original Music Composer : John Barry, Makeup Artist : Mary Hillman, Director of Photography : David Watkin, Casting : Mary Selway, Editor : Fredric Steinkamp, Art Direction : Cliff Robinson, Novel : Errol Trzebinski, Set Decoration : Josie MacAvin, Art Direction : Herbert Westbrook, Screenplay : Kurt Luedtke, Producer : Sydney Pollack, Art Direction : Colin Grimes, Special Effects : David Harris
Selvfølgelig, nu du kan se film forbundet med Mit Afrika 100% længde og find den forbindelse til dette movie Mit Afrika i HD 1080p kvalitet.


Tags: dancing, train station, denmark, fire, cemetery, compass, lion, picnic, fireworks, grave, passion, farm worker, plantation, kenia, coffee plantation, safari, banker, airplane, wedding night, adventure, aggression by animal, friendship, syphillis,

0 comments:

Post a Comment